No Picture

Zorla Güzellik – Pelin

14 Aralık 2017 admin 0

Zorla Güzellik – Pelin slm millet.ben 18 yasinda yakişikli bir gencim.size pelinle olan anımı anlatıcam.bir gün okulun öğle tatilinde sınıftaydım ve ders calisiyordum.sınıfta pelinde vardı.aslıda […]

No Picture

Telefoncu Murat Ve Liseli Kız

14 Aralık 2017 admin 0

Telefoncu Murat ve Liseli Kız slm lar fantazi seven arkadaşlar… ben bursadan murat 2 sene önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım bursada cep telefon işi […]

No Picture

4 Kiz Ve ßen

14 Aralık 2017 admin 0

4 kiz ve ßen Adim ömer Anadolu Meslek ve Kiz Meslek Lisesinde okuyorum. Okulda ki erkek sayisina göre 4 kiz düsüyo. Lise son`a gidiyorum. Okulun […]

No Picture

18lik Kizin Sikilmemis Ami

14 Aralık 2017 admin 0

18lik kızın Sikilmemiş Amı bu hikayeyi urfadan yazıyorum ben lise 3 te 18 yaşında yakışıklı bir gencim. bu lise 3 te iken bir ay önce […]

No Picture

Isyerinden Arkadasim Koray

14 Aralık 2017 admin 0

Biz 33-30 yaşlarında evli çiftiz. Benim ismim tolga, eşimin adı ise Sinem, Büyük şehirlerden birinde yaşıyoruz. Burada ben eşim ile işyerinden bir bayan arkadaşımın eşi […]

No Picture

Patronum Götümden

14 Aralık 2017 admin 0

Anlatmaya ilk baştan başlayacağım. Patronum yakışıklı oldukçada sempatik biri ama evli. Ben ise 1,70 boyunda sarışın ve oldukça sexi bir bayanım. Patronumla ilk başta patron […]

No Picture

Babamın İş Yerindeki Sekreter

14 Aralık 2017 admin 0

Merhaba babamın işyerinde bir sekreter kızla beraber çalışıyorduk yan yana oturuyorduk. Önce sağdan soldan konuştuk kızla sonra konuyu ben açtım sekse dönüştü. Seks hakkında düşüncelerini […]

No Picture

İş Yerinde Semaylaaa

14 Aralık 2017 admin 0

Slm ben ozan.hikayem kesinlikle gerçektir.Çalışmadıgım bir gün devamlı iş amacıyla karşılaştıgım Sema isminde bi kız vardı.Kendisi muhasebeci birinin yanında çalışıyor.22 yaşında ve her erkek gördügünde […]

No Picture

iddia ugruna

14 Aralık 2017 admin 0

İddia uğrunaben bi şirkette müdürüm. ve çok hoşlandığım bir elemanım var. bir gün çok işimiz vardı ve gece mesaiye kalmak zorundaydık. tabi o elemanımıda mesaiye […]

No Picture

isten cikmis eve gidiyordum

14 Aralık 2017 admin 0

Bir gece işten çıktım eve gidiyorum karanlıkta bastı yağmurlu bir hava ıslanmayayım diye bir köşeye sığındım korkuyorumda yaşım o zaman 18 idi bir taraftan titriyorum […]